onsdag den 23. maj 2012

Æske opsamlingsheat

Her kommer lige en opsamling på nogle æsker jeg har lavet det sidste stykke tid.

Æskesæt til min papsøster i fødselsdagsgave

De her har jeg lavet til min mor. Hun har selv valgt papir. 

Jeg tror det her sæt kommer med til loppemarked i Mølleparken d. 10. juni, hvor jeg har en stand. Hvis du er interesseret i dem (eller andet jeg viser frem, måske kan jeg lave en ny), kan du altid skrive en mail til mig.

Inspiration er hentet hos Bettina Holst lige her

8 kommentarer:

  1. Hold da op... De er godt nok fine dine æsker (0:

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak :) De var lette at lave. Har lagt link ind til inspirationskilden

      Slet
  2. Hej Pernille!
    Jeg kigget forbi dig her, efter at have set dine fine hæklede opbevarings-kurve, som du har lavet til Didde-Louise med bloggen Vaga Vong :) Hvor er de søde og praktiske! Jeg skrev til Didde-Louise, at de nok kom til at komme på min ønskeliste også ;) Er det mon noget du tager imod bestillinger på?

    Uanset, jeg melder mig straks som følger her hos dig, og glæder mig til at kigge med :) Elsker dine flotte æsker her også! Tak for link til din inspiration ;)

    Dejlig solskinsdag til dig!

    Mkh Marthe, Norge

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Marthe

      Kan du ikke lige skrive en mail til mig på: pernillenorup@hotmail.com, så finder vi ud af det der :)

      Tusind tak, og velkommen til :)

      Klem Pernille

      Slet
  3. Fantastiske æsker og lækre farver :)
    Sådan nogen ku sagtens bo hos mig!
    Åh alle de lækre ting man finder her i blogland....

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak! Jeg er også ret vild med dem, hæhæ.
      Det er næsten "forfærdeligt" med al den inspiration. Jeg har svært ved at nå alt det jeg gerne vil.

      Slet
  4. Super flotte æsker! Er det mon et stort rum indeni eller er det inddelt i små? Kommer helt sikkert forbi Mølleparken d. 10. juni :-)
    /Stine

    P.s. Har svaret ang. Creative Space inde på min blog ;-)

    aamosen.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er bare et stort rum, men det er faktisk en super idé med nogle mindre. Det kan være jeg kan finde på noget inddeling. Må lige i tænkeboks ;) Tusind tak for idéen

      Har godt set svaret, og svaret tilbage ;)

      Slet

Yay! Jeg er vild med kommentarer. Tusind tak fordi du tager dig tid til at lægge en hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...